Fan Acc] 100104 Fluke The Star 5 favorite TVXQ.

Book See the 9 items.
Add comment tvxq respected: 2 January 2553.
希望東方神起新年快樂也希望他們的工作能夠順利。我聽著LOVE IN THE ICE (這裏實在是不知道怎麼翻譯啊)也看到了很多新聞。他們現在一定很憂愁。但是我想告訴他們現在我依然每天聽他們的MELODY AND HARMONY
現在的一些流行樂隊的FAN CLUB很難像東方神起的FAN CLUB 做的那麼到位。
但是我相信沒有一個樂隊能夠取代東方神起。
也許在明天就沒有東方神起了,但是東方神起絕對不會從我也心中消失也不會從FANS的心中消失。
謝謝你們,你們鼓舞了許多人包括我。
當我感覺到孤獨、辛苦、沮喪的時候,我會下載很多你們的視頻在我的IPOD中和筆記本中。
那會讓我感覺到輕鬆些,因為我希望能夠像你們一樣唱歌,也可以像你們那樣跳舞。
但是最重要的是你們改變了我的命運。
你們使那些普通人也想要像你們那樣努力工作。使很多的人能夠勇敢的面對未來,也像你們一樣努力很多年去改變自己的人生。(這段翻譯實在是可能不對,但是我覺得這麼翻譯比較靠譜,如果有不對請指正吧)
我非常的喜歡東方神起,也鼓勵了我為我自己的夢想而努力。我會支持你們並會努力的像你們一樣優秀。
現在我也可以做我想做的事情了。
最後,謝謝你們東方神起,因為你們對於很多人來說就是個奇跡,包括我。
最後,希望你們新年快樂。

================================
原文=============================
Fan Acc] 100104 Fluke The Star 5 favorite TVXQ.

Book See the 9 items.
Add comment tvxq respected: 2 January 2553.

Wish tvxq happy new year and new jobs .i'm listen to love in the ice and read several news.
They must be nervous . But I would like to tell that now I listen to music "melody and harmony" everyday.

There are many people Disable the TVXQ fan club because other current band into place.
But I'm concern that do not have a band replaces all tvxq.
Maybe tomorrow, don't have TVXQ But TVXQ is never disappeared from my mind. And many fans.

Thank you for many Inspiration for many people including me.

Just Believe that When I feel lonely, tried ,despond, I have posters and many more clips in ipod and notebook .
It make me Lively cuz I would like to sing ,dance like you.

One of the most valuable thing for me is That you changing my life .
You make ordinary people see as you work hard . Fighting force development and plug itself from the millions of people.
Take several years to test their chapter as well as you
tvxq it gives me both impressed and ravish.
and make me to efforts my dreams . I walk by them and could try like you.
And I can do in a concern today.

Finally, Thank you tvxq because You are a miracle of a lot of people includeing me.
Finally, again Happy New Year tvxq.

Take out with Full Credits.
(Removed with full credit).
CREDITS: Hi5 N 'Fluke + ((.. YunJae * 69 ..))SZ.
SHARED BY / / ~ TVXQSARANG ~ @ TVXQFIC.

Photobucket

終轉Hey JJ!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    michelle 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()